جانباختگان آبان با اسلحه سازمانی نیروی های مسلح کشته نشده اند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 10:47

جانباختگان آبان با اسلحه سازمانی نیروی های مسلح کشته نشده اند

شماره: 8932
Aa Aa

سخنگوی قوه قضاییه با بیان این که نتیجه بررسی ها توسط شورای امنیت اعلام می شود گفته سلاح استفاده شده در این حوادث آمریکایی بوده است.

عامل جان باختن کشته شدگان اشرار بوده اند؛
جانباختگان آبان با اسلحه سازمانی نیروی های مسلح کشته نشده اند

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خویش و در پاسخ به این پرسش که اخیرا خبرگزاری رویترز آماری از کشته شده های حوادث آبان ماه ایران اعلام و رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرده قوه قضاییه بایستی در این خصوص شفاف سازی کند گفت:

شاهد دروغ سازی ها و جعل اخبار از ناحیه رسانه های بیگانه هستیم. اینها متخصص جعل خبر در دنیا هستند و اکاذیبی را اعلام می کنند که به هیچ عنوان امار اعلامی آنها با واقعیت انطباق ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، اسماعیلی گفت:

اینکه در حوزه داخلی گفته شده دادستانی باید امار را اعلام کند اشتباه است. در این حوزه مسئولیت با شورای امنیت و دبیرخانه این شورا است.

اسماعیلی با اعلام این موضوع که عامل جان باختن کشته شدگان حوادث آبان ماه اشرار بوده اند گفته جانباختگان با اسلحه سازمانی نیروی های مسلح کشته نشده اند. اسلحه ای که برای بهره برداری در این حوادث به ایران وارد و قرار بود استفاده شود ساخت امریکا بود و با سفارش آمریکایی ها وارد شد.

اسماعیلی با بیان این که تعدادی از معترضان حوادث آبان ماه مجروح یا به قتل رسیده اند گفته برابر مصوبه شورای امنیت، شورای امنیت مسئول موضوع حوادث بنزینی است و نتیجه بررسی ها توسط شورای امنیت کشور و دبیرخانه آن ارائه خواهد شد. ما بعنوان دستگاه قضا هر انچه اطلاعات نیاز داشته اند در اختیار این مراجع قرار داده ایم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان